woensdag 29 november 2017

Happy Birthday met washitape en lint

Een heerlijke CAS-kaart vandaag, met alleen wat washitape. Het lint komt in de voorjaarscatalogus. Ik heb er al veel creaties mee gemaakt en sommige daarvan heb ik op dit blog al geshowd. Kijk maar HIER. Er liggen nog meer creaties met dit lint klaar om gefotografeerd te worden. Daarna kan ik ze hier ook laten zien.



Komt de kaart je bekend voor? Dat kan kloppen, want ik ik maakte ze nog niet zo heel lang geleden in andere kleuren en alleen met washitape. Kijk maar HIER. Maar met lint lukt het dus ook prima.

Tot slot nog een detailfoto:



En een vraag voor de wat meer technisch onderlegde lezers: 
hoe kan het dat mijn foto's altijd heel anders overkomen? In iPhoto doe ik bewerkingen die nodig zijn. Dan lijkt de belichting en alles goed. Open ik de foto in Voorvertoning, dan lijkt de belichting ineens heel anders te zijn. Zodra ik de foto in blogger upload, is de foto wéér anders belicht. Ik snap er niets van, loop hier al een tijd tegenaan. Wie weet raad?

Product List

2 opmerkingen:

Je@net zei

Gaaf met dat lint. Erg mooie kaart geworden, Marlieke!

Sarah zei

Tof kaartje! Ik kan je niet helpen met je vraag...