zondag 31 december 2017

2017 jaaroverzicht

Een traditie is het inmiddels geworden; een terugblik op mijn (creatieve) blogjaar op oudejaarsdag. Die traditie houd ik graag in ere en dus kijk ik ook vandaag graag even terug op het afgelopen jaar.

Ik zit hier nu mijn 99e bericht van 2017 te typen! Een mooi aantal. Sinds 2009 plaats ik hier blogberichten en alleen in 2013 maakte ik er meer (118). En ondanks dat 99 berichten heel mooi is, vind ik het stiekem wel jammer dat ik de 100 net niet heb weten te halen.

Wat ik wel heb weten te halen, is mijn goede voornemen op creatief gebied: mijn doel was om meer scrapbook-layouts te maken. Ik hoopte begin 2017 dat het me zou lukken om er elke maand 1 te maken en dat is gelukt! In totaal maakte ik dit jaar 13 layouts, waarvan ik er 12 heb laten zien. De 13e volgt in 2018 (simpelweg omdat ik in 2017 geen tijd meer vond om hier een blogpost over te schrijven. Ai....dat had dus mijn 100e bericht kunnen zijn...)

November was extra speciaal; toen was ik displaystamper bij OnStage. Dat is een groot evenement voor demonstratrices van Stampin' Up!.

Verder ben ik dit jaar begonnen met het oefenen in het maken van filmpjes. Daar heb ik nog veel in bij te leren en ik ben van plan dit in 2018 verder voort te gaan zetten.

Nu dan een korte terugblik naar elke maand. Hieronder laat ik graag de creaties zien die ik die maand het beste gelukt vond. Er zitten veel layouts tussen deze keer :-)

Januari:




















Februari:




















Maart:




















April:















Mei:



















Juni:













Juli:




















Augustus:
























September:



















Oktober:


















November:















December:



















Als laatste wil ik al mijn bloglezers ontzettend bedanken voor hun bezoekjes en reacties.
En ook iedereen die afgelopen jaar via mij Stampin' Up! materialen kocht: bedankt! Ook in 2018 sta ik graag voor jullie klaar.

Het allerleukste waren misschien nog wel de opdrachten die ik kreeg dit jaar van diverse mensen. Zo leuk dat mensen mijn creaties mooi vinden en er zelf ook 1 of meerdere exemplaren van willen hebben. Dat doet toch goed!

Mijn doel voor 2018 is om weer workshops te gaan geven. Dat heeft even stil gelegen. Als je ook eens aan wilt sluiten: voel je van harte welkom! Via mijn Facebookpagina (KLIK) ben je het snelste op de hoogte. Je mag ook altijd contact met me opnemen om samen een workshop te plannen.

FIJNE JAARWISSELING EN EEN GOED, GEZOND EN CREATIEF 2018!

3 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi overzicht!
Tot in 2018!!

Je@net zei

Erg mooie creaties in je jaaroverzicht, Marlieke.
Fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Een mooi doel voor dit nieuwe jaar. En een prachtige terugblik. De beste wensen voor jullie.