donderdag 28 december 2017

Bloghop Team Utopia Spring-Summer Catalogus 2018

Het is weer zover! Als je een trouwe lezer van mijn blog bent, weet je inmiddels waarschijnlijk wel dat Team Utopia vlak voor de lancering van een nieuwe catalogus vaak een bloghop organiseert. Omdat over enkele dagen de nieuwe voorjaarscatalogus ingaat, willen we jullie vandaag graag laten zien wat voor moois er allemaal weer verkrijgbaar is en wat je daar zoal mee kunt maken.

Ik zal eerlijk zeggen: ik kon echt niet kiezen deze keer met welke set ik ging werken voor deze bloghop. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt om jullie een nieuwe Nederlandstalige stempelset, genaamd Feesttaart, te laten zien. Ook de nieuwe Heart Happiness stempelset is te zien.

Als eerste heb ik een layout om te laten zien:

De kleine hartjes onder de tekst, komen uit de stempelset Heart Happiness, evenals het stempeltje rechts van de tekst.

Bijna alle materialen die je ziet zijn nieuw! 
Designer Series Paper, Washitape, Lint, Die-Cuts uit de embellishment-kit.

Nog wat detailfoto's:

De donkerroze bloem is een gestempelde bloem die ik op een Die-Cut heb gelijmd. 
De bloem is een stempel uit de NL set Feesttaart. (Engelse set heet Cake Soirée)



Op de foto hierboven zie je het nieuwe lint, washitape en DSP wat beter.



Dezelfde stempelset Feesttaart, is ook gebruikt op onderstaande kaart. Aangevuld met stempels uit de Heart Happiness set. Dezelfde sets als op de layout hierboven dus.




Wil jij de nieuwe catalogus ook ontvangen? Laat het me gerust weten. Ik stuur hem graag naar je op tegen vergoeding van de verzendkosten. Doe je vervolgens in januari, februari of maart 2018 een bestelling bij mij, dan breng ik de verzendkosten van de catalogus weer in mindering op het bedrag van je bestelling.

Wist je trouwens dat ik ook op Facebook en Instagram te vinden ben? Wil je niks missen van mijn nieuwtjes, acties en creaties, meld je dan ook daar als volger aan. 

Bedankt voor de moeite die je hebt genomen om dit bericht te lezen en veel hop-plezier verder!


  
 

Product List

16 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Prachtige layout en kaart Marlieke!

Nicole Parmentier zei

Prachtige layout en kaart!

Agreable.stampin.fun zei

Een hele leuke set...

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie LO heb je gemaakt Marlieke, de bloemetjes zijn zo mooi, de set is me wel opgevallen maar ik loop er nog niet warm, dit brengt daar toch enige verandering in. Ook je kaartje vind ik erg mooi. Groetjes, Ingrid .

Cynthia van der Wilk zei

Het is een mooie en frisse layout en kaart geworden.

Bianca zei

Mooie voorjaarslayout en de kaart vind ik erg leuk.

Marl11n zei

Gave kaart. Heerlijk die frisse en lichte kleuren. Mooi gemaakt 😊

Susan Wevers zei

Wauw, wat een inspiratie!!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ze zijn alle twee mooi Marlieke, de kaart en zeker ook je LO!
Ik roep het zo vaak, maar moet echt weer tijd gaan vrij maken om te scrappen..
Mooi gedaan! Groetjes, Yvonne

Ellen Hamhuis zei

Wat een prachtige layout Marlieke!
groetjes Ellen

Ingrid Heijnen zei

Gave Lay-out...ik moet toch ook eens aan de slag met foto's :)

Nancy Soetaert zei

een prachtige stempelset lijkt me! Heel mooi wat je er mee maakte!
nancy

Henriëtte zei

Wow wat gaaf gemaakt Marleen! !! Ik ben ook helemaal weg van de kaart.
Groetjes, Henriette.

Gerrina zei

Mooi deze CaS LO; dat is echt jouw specialiteit en gave kaart! Groetjes, Gerrina

SoStampFul zei

Prachtige layout die de foto zeker nog mooier maakt ook de kaart is prachtig. Het gebruik van het zilver haalt alles naar de top!
Heel fijn uiteinde gewenst en een gezond, gelukkig en creatief 2018 voor jou en je gezin!

Unknown zei

Hi Marlieke, je wist het al, maar het is weer SUper prachtig. Complimenten :-) Liefs, Marlous