maandag 8 januari 2018

Rainbow-Birthday

Ik mocht weer een kaartje maken. En dat deed ik in regenboogkleuren en met veel glimmer. En weet je wat nou het gekke is? Toen ik de kaart maakte, miste ik het puntje op de {i} helemaal niet. (Ik knipte het vlaggetje wat eigenlijk op de stempelafdruk stond weg). Nu ik deze post maak en de foto's nog eens bekijk, mis ik het puntje wel...
... niks meer aan te doen. Het kaartje is al bij de ontvanger.





Ook de binnenkant stempelde ik in regenboogkleuren:



Onderstaande foto is niet helemaal scherp en geeft de kleuren niet optimaal weer, maar laat wel zien hoe mooi het glittereffect met de Wink of Stella is:



Challenges:

Product List


10 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een gaaf kaartje in deze kleuren en glitters. En dat maakt het gemis van het puntje op de i toch helemaal goed!

Gerrina zei

Gave kaart! En nee, als je niets had gezegd had ik het niet gemist.... Groetjes, Gerrina

alma.heijenk@gmail.com zei

leuke kaart geworden,

iejlze zei

Soms moeten we dingen loslaten en niet altijd de puntjes op de i willen zetten. :) Het blijft een leuke kaart! bedankt voor je deelname bij Crazy for Cas

Romy zei

Wat een onwijs gave kaart! Ik had het puntje op de i helemaal niet gemist, hoor :) Ik vind de combinatie van zwart met vrolijke kleuren erg leuk.

Wilma de Korte zei

Gave kaart Marlieke!
Zo op zwart knallen de letters er helemaal uit :)
Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Crazy for Cas!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Als je niks had gezegd, had ik het niet eens opgemerkt. Ook zonder puntje is je kaart prachtig om te zien. Leuk dat je mee doet bij Crazy for CAS

Cornelie zei

Was mij ook niet opgevallen. Super mooi kaartje. Mooi de tekst, gaaf lettertype!

Sarah zei

Zo grappig! Dat is net zoals mijn Smile kaart van vorige week. Ik zag ook niks en dan ineens en vond ik het storend. Maar jou ontvanger gaat niks merken want de regenboogkleuren maken alles goed! Toffe kaart!

Michelle Lupton zei

Glitter and a rainbow! Wonderful! Thanks for playing along with us at the CAS-ual Fridays Challenge :)