vrijdag 23 februari 2018

Klein Bedankje + GIVE AWAY!

Een hele tijd terug al had ik twee bedankjes nodig voor de leidsters van de BSO groep waar onze dochter tot voor kort op woensdag naar toe ging. Ik maakte gebruik van de leuke Mini-Pizza Boxes uit de najaarscatalogus.

Sinds ik deze layout maakte (KLIK) merk ik dat ik vaker teruggrijp op de kleurencombinatie zwart-wit-goud en 1 kleur.







Wil jij ook zo'n leuk doosje voor iemand maken? Dat kan! Ik geef namelijk 1 pakketje weg!

Het pakketje bestaat uit:
- 1 nog in elkaar te vouwen Mini Pizza Box
- 1 metallic foil doilie
- 1 zwart label
- 1 witte cirkel met stikrandje
- 1 stukje zwart cardstock om de bovenkant te decoreren
- 1 stukje DSP om mee te decoreren
- 3 strookjes cardstock voor de zijkanten (niet op de foto, wel inbegrepen)
- 3 strookjes DSP voor de zijkanten (niet op de foto, wel inbegrepen)
- 1 stukje Whisper White Organza Ribbon

Op onderstaande foto zie je wat je kunt winnen:



Wat moet je doen?
- LIKE mijn facebookpagina
- Laat daar onder het bericht van dit doosje een reactie achter voor wie jij dit doosje zou willen maken en waarom
- Delen van het bericht zou leuk zijn, maar is niet verplicht.

Alle reacties t/m zaterdag 24 februari 18:00 uur kunnen meedoen voor deze give-away.

Niet gewonnen? Je kunt de producten ook bestellen via onderstaande lijst.

Product List

6 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kleurencombi en wat een super leuke weggevertjes heb je zo gemaakt. Daar zullen de juffies blij mee geweest zijn!

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi deze kleuren combi. en een leuk doosje om weg te geven

Margriet Tournier zei

Wat een leuke doosjes Marlieke. De kleurencombi is natuurlijk ook helemaal mijn ding. Erg attent.

Groetjes,
Margriet

Rosina zei

Heel leuk deze weggevertjes voor de leidsters van de BSO Marlieke, dat zullen ze vast wel gewaardeerd hebben...Ik zal eens kijken of ik dit pakketje kan liken op FB...want dat leuke doosje zou ik wel heel graag willen maken...
lieve groetjes
Rosina

Romy zei

Wat een ontzettend leuk cadeau-idee en het resultaat is echt heel erg leuk geworden! Wat een leuke verrassing voor de leidsters van de BSO!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik snap je keus voor die kleurencombi wel! Mooi en wat een leuke presentjes.