woensdag 21 februari 2018

Samen voor Altijd

Weet je, ik heb een ontdekking gedaan. Voor het eerst sinds lange tijd maakte ik weer eens een 10x15 cm kaartje. De laatste tijd maakte ik vooral kaartjes in andere afmetingen. Vooral 3,5 x 5 inch (is ongeveer 9 x 12,5 cm). En hoewel ik heel tevreden ben over onderstaand kaartje op 10 x 15 cm, merkte ik tijdens het maken wel dat mijn voorkeur tegenwoordig uitgaat naar het werken met de kaartjes van 3,5 x 5 inch. Ik heb minder moeite met de vlakverdeling op deze kaartjes. En...extra makkelijk; ik hoef ze niet zelf te snijden, want ze zijn zo te koop. Gerild op de middellijn en met bijpassende afmeting envelop. Je vindt ze op pagina 195 van de catalogus.



Werk jij wel eens met 'afwijkende' afmetingen bij het maken van je kaartjes?

Product List

5 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een lief kaartje! Ik maak meestal standaard kaartjes of een tikkeltje kleiner omdat de verzendingsregels in België nogal strikt zijn. Maar als ik dan eens een groter kaartje maak dat ik dan afgeef, dan geniet ik er wel van want dan kan ik wat meer papier opgebruiken 😊

Gerrina zei

Maar wel een heel mooie! Groetjes, Gerrina

Je@net zei

Super lief kaartje, Marlieke!

Rosina zei

Heel lief en romantisch CAS kaartje Marlieke

groetjes Rosina

alma.heijenk@gmail.com zei

och wat een schattig kaartje.