woensdag 15 mei 2019

Met trots: Publicatie in Cards & Scrap Special (2)

Zoals beschreven in mijn vorige blogbericht, had ik de eer om met een artikel met 2 creaties gepubliceerd te worden in een Stempel Special van het tijdschrift Cards & Scrap. In mijn vorige bericht liet ik de concertinakaart zien, vandaag laat ik graag een kaart met sluiting zien:

               

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van dezelfde materialen als bij de concertinakaart. Zo zie je dat je met hetzelfde materiaal, toch 2 hele andere creaties kunt maken.

Natuurlijk mogen enkele detailfoto' niet ontbreken:

               

                

De materialen zijn nog tot het einde van deze maand bij mij te bestellen. In de uitgave van december 2018 van het tijdschrift Cards & Scrap staat de beschrijving. Natuurlijk kun je ook altijd mij mij terecht voor een workshop voor zo'n kaart.

Product List

Geen opmerkingen: