zondag 19 mei 2019

Moederdagkaart (2)

De kaart die mijn schoonmoeder met moederdag ontving, heb ik hier al laten zien (scroll enkele berichten naar beneden). Vandaag laat ik graag de kaart zien die mijn eigen moeder kreeg:

               

Deze kaart is gemaakt met het nieuwe Magnolia Lane Memories & More Cardpack. Dit setje bestelde ik mee met mijn pre-order van nieuwe producten. Vanaf 4 juni is het verkrijgbaar. Met dit pakketje maak je in een handomdraai een leuke kaart. Alles zit erin; kleine kaartjes, grote kaartjes, stickers.

               

               

Wist je dat ik ook workshops geef met deze set kaartjes? Bij interesse, stuur me gerust een berichtje.

De Nederlandstalige set Voorjaarswensen was ideaal voor een mooie tekst op de kaart.

Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen:


Product List



1 opmerking:

Sarah zei

Heel stijlvol!
Vandaag staat jou kaartje op mijn blog. X