donderdag 8 augustus 2019

Mini Curvy Keepsake Box

Enkele jaren geleden had Stampin' Up! de Curvy Keepsake Box stans in het assortiment. Binnenkort verschijnt de najaarscatalogus van Stampin' Up! en daarin staat deze leuke MINI Curvy Keepsake stans! 

Ik plaatste al een pre-order en bestelde deze. Dinsdag werd mijn pre-order geleverd en ik moest deze leukerd even uitproberen. De oppervlakte van de bodem als het doosje in elkaar zit is 4x4cm. 

               

Ook verkrijgbaar in de najaarscatalogus: Celestial Copper Ink! Deze viel ook in mijn winkelmandje bij het doen van mijn pre-order en je ziet het resultaat aan het labeltje wat aan de Mini Curvy Keepsake Box hangt. 

               
               

1 opmerking:

Stampin with Liz Design zei

Wat leuk! Heel mooi gemaakt! Vond de eerste versie toen ook heel leuk, leuk dat ze hem weer in de catalogus doen, mini of niet, haha, groetjes Linda