vrijdag 2 augustus 2019

Snelle kaartjes voor diverse gelegenheden

Weet je... ik raak maar niet uitgespeeld met de Everything is Rosy Product Medley. Deze is inmiddels al niet mer verkrijgbaar omdat het een tijdelijk product was, maar wat ben ik blij dat ik deze kit enkele maanden geleden aangeschaft heb!

Deze keer maakte ik er enkele hele eenvoudige kaartjes voor diverse gelegenheden mee.
Door het papier met de Rectangle Stitched Framelits Dies door de Big Shot te halen, geef je de kaart al net iets extra's.

Vervolgens heb ik diverse Nederlandstalige stempelsets van Stampin' Up! gebruikt voor de sentimenten;
- de set Voorjaarswensen voor de 'dank je wel'  kaart
- de set Van Alles Wat voor de 'sterkte' kaart
- de set Recht uit het Hart voor de 'gefeliciteerd' en ' veel plezier'  kaarten.

               

               

               

               



Product List

1 opmerking:

Margo zei

Mooie kaartjes Marlieke !
Groetjes
Margo