zondag 17 mei 2020

Bye bye In Colors 2018-2020

2 jaar geleden kwamen er 5 nieuwe In Colors in het assortiment van Stampin' Up! Ik maakte daar toen kaarten mee en schreef er een blogbericht over. Dat bericht kun je hier teruglezen. Nu gaan de prachtige kleuren het assortiment verlaten. Met name de kleur Pineapple Punch zal ik erg gaan missen. Dit is zo'n mooie, heldere kleur geel! Om de cirkel van de In Colors rond te maken, heb ik me bij het maken van deze kaart laten inspireren door de kaarten die ik toen maakte.  Net als de inkt gaat ook het DSP van deze kleuren uit het assortiment.  De stempelset die ik op onderstaande kaart gebruikt heb, blijft nog wel in het assortiment. Ik merk dat ik deze et tegenwoordig graag en regelmatig pak. Fijn dus dat die nog minstens 1 jaar blijft :-)

De bloemetjes zijn ingekleurd met een aquapainter en inkt. Een extra uitgeknipte bloem op de al gestempelde bloem geven de kaart net wat meer diepte.




Product List

Geen opmerkingen: