dinsdag 10 augustus 2010

Lief

De foto staat niet helemaal recht, maar ik heb veel foto's gemaakt en met elke foto is wel iets mis. Op deze foto komt de layout het meeste overeen met hoe hij in werkelijkheid is.





















Werkwijze en materialen:
- De basis is een vel Bazzill Dotted Swiss Cardstock, aan de boven- en onderkant bewerkt met witte ColorBox Cat's Eye inkt.
- Daarop zitten twee vlakken designpapier van Scenic Route. Het bovenste vlak heb ik langs de cirkels uitgeknipt zodat er een speelse border ontstaat.
- Onder het onderste vlak designpapier zit een strook oranje cardstock waar ik een border aan gestanst heb met de Apron Lace pons van Fiskars.
- De foto is gemat op oranje cardstock en vervolgens op een vlak wit cardstock geplakt.
- Het witte cardstock heb ik met blauwe fineliner voorzien van een kader.
- De letters an de titel zijn van BasicGrey, maar omdat ze oorspronkelijk wat geler waren, heb ik ze bewerkt met een Copic Marker, nu zijn ze dus wat meer in de tint van het papier en de foto.
- Linksonder heb ik drie bloemen in een groepje bij elkaar gelijmd en daarop zit een oranje foam-vogeltje.
- De journaling is geschreven met dezelfde blauwe fineliner waarmee ook het kader op het witte cardstock is gemaakt.

















Bedankt voor al jullie bezoekjes en reacties!

9 opmerkingen:

Me zei

Prachtige lo,vind je papier geweldig en hoe je het verwerkt hebt.
Dat bloemetje met vlinder is helemaal top.

Grtjss Marjon

Unknown zei

Jij bent lekker op dreef zo mooie lo en de foto gaaf.Heerlijke kleuren passen precies bij Pip&Kiwi.Weer een leuke journaling en het hoekje met de bloemetjes en foam vogel maakt het helemaal af.
groetjes en een fijne dag nog,lean.

Jolanda zei

Hey Marliek,ik ben blij dat je weer wat tijd hebt!!Gezellig en mooi,nu heb ik weer wat moois te bekijken....heel mooi gemaakt,leuke foto!!Mooi papier.
Ben benieuwd naar morgen...
Fijne dag verder,Jolanda

regina zei

hoi

superleuke lo heb je weer gemaakt!!

gr regina

Miranda zei

Hij is erg leuk geworden

Lischa zei

Jij bent lekker bezig ,weer een mooie lo ik vind het vogeltje op de bloemen erg leuk

groetjes jolanda

mariska zei

Aaah wat leuk zeg!
Geniaal die vogeltjes. hahaha

Odetta zei

Wauw, wat eens schitterende lay-out! Alle kleurtjes komen zowel in het designpapier als in het mooie bloemenarrangementje terug! Super bedacht, Marlieke!!!

MadeByMaly zei

Wauw wat gaaf Marlieke!