zondag 3 oktober 2010

Dutch Card Lovers #64

De laatste tijd heb ik weinig (of eigenlijk: geen) tijd gehad om te scrappen. Vandaag toch maar weer even wat tijd gemaakt en met sketch 64 van DCL deze kaart gemaakt:






















Deze kaart ligt klaar om naar een van mijn medebloggers verstuurd te worden.

Werkwijze en materialen:
- Als basis is een groene vierkante kaart gebruikt.
- Daarop een vlak roze dessinpapier uit een paperpack van KaiserCraft. Op de foto lijkt het net alsof dit vlak scheef bevestigs is op het groene stuk cardstock. Dit is niet het geval; het lijkt scheef door het bijsnijden van de foto.
- Ook het vlak dessinpapier daarop komt uit het blokje van KaiserCraft.
- Vervolgens weer een groen vlak cardstock, aan de randen aangezet met ColorBox (Magenta).
- De vlinder is een stans van Marianne design. Deze heb ik ook weer bewerkt met ColorBox Inkt.
- Het roze organzalint heb ik door de label heen gehaald.
- De label is gemaakt met Nestabilities en aan de randen aangezet met ColorBox inkt.
- Tot slot de kaart afgewerkt met enkele steentjes van KaiserCraft.

19 opmerkingen:

Unknown zei

ja werken en studeren is al een hele opgave knap hoor dat je ook nog zo´n mooi kaartje wist te maken.
groetjes,Lean

Marley zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt hoor! x Marley

Lischa zei

Een leuk kaartje die vlinder is helemaal top

groetjes jolanda

Romy zei

Dit is een prachtige stijlvolle kaart! En die vlinder is super. Doe het rustig aan hoor, school en werk gaat voor en dan komt het scrappen vanzelf wel weer:)

regina zei

hoi

prachtig kaartje!!

die vlinder blijft mooi!!

gr regina

Jolanda zei

Ik miste je al....mooi kaartje,wel jammer dat je zo weinig tijd hebt!!!
Fijne dag,Jolanda

MadeByMaly zei

Wat een mooi kaartje, ik heb gisteren toevallig dezelfde soort kaartjes zitten maken met dezelfde vlinderstans, 2 zielen één gedachte. Jammer dat je momenteel zo weinig tijd hebt maar hopelijk kunnen we binnenkort toch weer eens een keertje bijkletsen?

Klaske zei

mooi kaartje Marlieke!
die vlinder blijft een beauty. ik heb m ook en vind het een van mijn beste stansaankopen.

Milnie zei

wat een liefie, vlinders vallen altijd goed in de smaak!

Liefs!

Louise zei

Wat een lief kaartje en die vlinder is prachtig!.

gr.Louise

mariska zei

Hmm eens kijken of mn berichtje er nu wel komt te staan. hahaah
Had het al een keertje geprobeert namelijk.
Ik wilde je zeggen dat je een leuk kaartje hebt gemaakt.
En volgens mij heb jij een vlinder tik of niet?
hahaha

Liefs mariska

mariska zei

Jaaaah Gelukt!!!!

Ellen zei

Leuke kaart en wat een prachtige vlinder!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Anoniem zei

Heel fijne kaart, en succes met de challenge !
grtjes
Christa

Odetta zei

Wat een prachtige kaart, heel erg mooi in zijn eenvoud! De kleurencombinatie vind ik heel erg origineel!

miriam zei

Hij is heel mooi geworden

bedankt voor het meedoen met DCl

gr miriam
ps zin in een candy kijk dan op mijn blog bij 5 oktober

Angèle zei

Vrolijke kaart met een pracht vlinder zeg!
Leuk dat je toch tijd wist te vinden om mee te doen bij DCL.

Groetjes, Angèle

chantal zei

Hoi Marlieke,
wat een mooie kaart en dankjewel dat deze voor mijn verjaardag is! IK heb ze vandaag aangekregen en ben er superblij mee. Ook bedankt voor de stempel en de afdruk.
liefs Chantal

Klaske zei

Hoi Marlieke,

Dank voor je leuke reactie op mijn blog!!! Het papier is van vorig jaar van Doodlebug design. Maar ook dit jaar zijn er superleuke Halloweenlijnen verkrijgbaar... OA bij de Scrapotheek.

Je bent druk met lesgeven zeker... Zit zo nu en dan al te spieken of er weer wat nieuws op je blog staat...

Hier ook druk druk. Heb vaak na werktijd geen zin meer in tijdrovende LO's, vandaar de laatste tijd veel kaartjes, haha.

Groetjes
Klaske