donderdag 28 oktober 2010

Geboortekaartje Kaylee

Als het goed is, heeft de ontvanger dit kaartje inmiddels wel ontvangen. Scrappers die een beetje bekend zijn in blogland, zullen misschien al wel gezien hebben dat deze kaart voor Milnie is.




















Werkwijze en materialen:
- Als basis heb ik een dubbelgevouwen vel linnen cardstock genomen wat ik afgelopen zomer op de beurs in Den-Bosch heb gekocht.
- Daarop zit een stuk wit papier en daarop een vlak designpapier van de Action.
- De stempel is van Peachy Keen Stamps en heb ik ingekleurd met Copic Markers (zie afbeelding hieronder voor de kleuren)
- Het afdrukje is uitgestanst met Nestabilities en ook de scalloped circle daarachter is gemaakt met Nestabilities.
- De naam is gemaakt met het Cuttlebug Alphabet en omgetrokken met een grijze fineliner.

9 opmerkingen:

Miranda zei

wat een schattig kaartje Marlieke.
Wat een lieve stempel.
Leuk he om de naam erop te doen maakt het zo lekker persoonlijk.

Odetta zei

Ach, wat een lief en zeer persoonlijk babykaartje is dit geworden, zeg. Ik vind het altijd heel grappig om te zien welke kleuren copic markers jij hebt gebruikt!

Unknown zei

wat een lief en mooi kaartje heb je gemaakt.
groetjes,Lean

Ilonka zei

Hallo Marlieke, wat een prachtig kaartje, heel erg mooi.

groetjes Ilonka

Lischa zei

lief kaartje marlieke

ik ga er verslaafd aan raken aan de nestabilities ik heb ze afgelopen maandag pas voor het eerst gekocht ,maar al meerdere keren gebruikt van de week zolas je kon zien ;-)
ja en het smaakt helemaal naar meer,nu wil ik de vierkantjes met scallop want ik heb leuke ideetjes in me hoofd zitten

groetjes jolanda

regina zei

hoi

wat een prachtig kaartje!!

heel mooi gemaakt!!

gr regina

Jolanda zei

Hoi Marlieke,wat mooi!!een heel lief kaartje!!
Ik hoop dat alles goe met je gaat en dat t wat rustiger voor je word!!!
Fijn weekend,Jolanda

Klaske zei

Wat een ongelooflijk leuk kaartje Marlieke! Wat een schattige stempel...

groetjes en fijn weekend alvast!

ps... die nestabilities wil ik ook... nog maar even sparen ;-)

Romy zei

Wat een lief kaartje is dit! De stempel is ook al zo leuk. Ik weet zeker dat ze erg blij zal zijn met deze leuke post.