donderdag 24 februari 2011

Kaartje met Copic's

Ik heb weer eens een kaartje gemaakt en daarbij gebruik gemaakt van mijn Copic Markers. Ook heb ik mijn distress-inkt gebruikt; die gebruik ik echt veel te weinig!





















- Als basis heb ik een vierkante witte kaart genomen.
- Daarop zit weer een vlak wit papier, maar met distress-inkt Tumbled Glass en een applicator heb ik de randjes blauw gemaakt. Ik vind dit een fantastisch mooi resultaat geven!
- Daarop een vlak dessinpapier uit een paperpad van KaiserCraft (Utopia Collection). Deze paperpad bevat echt prachtige papiertjes!
- Daarop wéér een vlak uit dezelfde paperpad
...en nog één...
- Dan een stukje wit papier en dan....
...nog een dessinpapiertje van KaiserCraft.
- Vervolgens heb ik een strook wit papier op maat gesneden en deze aan één kant geponst met de Martha Stewart Arch Lattice pons. Daaop weer twee strookjes dessinpapier.
- Met Nestabilities Labels 15 nog een vlak gesneden én geëmbossed aan de randjes. Ik heb het vlak in de stans laten liggen en toen heb ik weer met de applicator met wat distress-inkt van buiten naar binnen gewerkt. Daardoor is het blauwe randje ontstaan. Erg mooi, vind ik zelf.
- Het afdrukje is van C.C. Designs en ingekleurd met Copic Markers (foto van gebruikte kleuren onderaan dit bericht).
- De kaart is afgewerkt met een swirl uit een stans van CreaLies, een bloem van Prima Marketing en wat kleine roosjes.
- Er is eventueel nog wat ruimte voor een tekststempel.











Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en jullie reacties! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!

16 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een heel leuk kaartje marlieke.
hele leuke kleurtjes en papier.

groetjes karin

jannekevanveen zei

ik vind m super geworden ik denk als ik nog weer eens een kaartje nodig heb dat ik jou maar inhuur...gr Janneke

Romy zei

Hihi, we hebben inderdaad ongeveer dezelfde kleurtjes gebruikt...wat toevallig. Je kaartje is helemaal super geworden. Wat een lief stempeltje ook!

Klaske zei

mooi kaartje... vind die nestabilitie ook wel weer een erg groot hebbe-hebbe kaartje hebben!

SCRAP TALK zei

Hoy Marlieke,
Mooie kaart!
Ik heb hier heel wat mooie creaties van jou gemist!
Fijne dag!
xxx
C.

Jolanda zei

aaaachhhh wat een schatje,heel mooi lief kaartje!!
Fijne dag!!

MadeByMaly zei

Wat mooi weer Marlieke!

Louise zei

Wat een leukerdje Marlieke, geeft inderdaad een leuk effect.

gr.Louise

regina zei

hoi

een prachtig kaartje!!

leuk gemaakt!!


gr regina

Unknown zei

jeetje wat mooi ingekleurd weer marlieke gaaf kaartje en handig om een stukje vrij te laten voor je tekst.
groetjes,lean

Sanne zei

Leuk kaartje Marlieke! Ik gebruik de flesjes Distress inkt, want dat vind ik niet zo'n geknoei.

Liefs Sanne

femk,e zei

Hey Marlieke,

Leuk dat je op mijn blog bent wezen kijken..
Spierpijn valt gelukkig mee.
Leuk dat je zondag weer komt. En ja je moet totaal 4x gelopen hebben om in het eindklassement te komen.
Succes en miss tot zondag
gr femke

mariska zei

Heeej Meid

Wat een schitterend kaarjte zeg.
En ben je lekker weekend aan het houden.
Wat een snert weer he. Ik ben lekker aan t freubelen geweest. En zo meteen heerlijk de puinzooi die ik dan over houd opruimen. Dat is wel wat minder, maar jah..moet ook gebeuren. hahaha.

Liefs mariska
Fijn weekend.

Jolanda Cuper zei

Wauw wat heb je er weer een mooie kaart van gemaakt! Prachtig! En succes met de rapporten en veel plezier met de vakantie die nog komen gaat! Geniet ervan!
Groetjes Jolanda.

yaranore zei

Mooie kaart, maar de LO spreekt me toch meer aan.
Gr Nel

Odetta zei

Ach, je wilt het vast vaker gebruiken zoals iedereen dit wil, maar het ontbreekt je gewoon aan tijd. Maar je hebt weer een prachtig kaartje gefabriceerd!