maandag 28 februari 2011

Layout: Slopers

Pippi en Kiwi slopen het liefst alles wat ze tegen komen. Brieven die op tafel liggen, ons gedeeltelijk verlaagd plafond van hout, planten, etc. Regelmatig moeten wij dan ook een nieuwe plant kopen. Zodra er een nieuwe plant is, blijven ze daar wel enkele weken vanaf (want het is onwennig en wat onwennig is, is.......juist ja....eng). Echter, na enkele weken wint dan toch de nieuwsgierigheid het, en gaan ze voorzichtig eens op onderzoek uit. Uiteindelijk gevolg: een volledig stuk geknabbelde plant.

Dit keer heb ik eens gescrapt met kleuren papier die ik normaal niet gebruik voor foto's van Pippi en Kiwi.





















- Voor deze layout heb ik een vel wit cardstock als basis genomen.
- Al het dessinpapier is van Bo Bunny en alle vlakken zijn gemat op zwart cardstock.
- De borders zijn gemaakt met een Martha Stewart pons ((Daisy).
- Aan het roze vlak heb ik een randje geborduurd (pft, wat een werk).
- De foto is eerst gemat op wit papier en daarna op zwart papier.
- Onder de foto zitten twee taartrandjes.
- De swirls zijn van Prima Marketing (Say it in Crystals).
- Het prachtige blad-lint vond ik bij Made By Maly, vinden jullie het niet geweldig?!
- De titel is gemaakt met Vinyl Thickers (blauw) en Chipboard Thickers (zwart) van American Crafts.
- Verder is de layout afgewerkt met heel veel rub-ons van Bo Bunny.

10 opmerkingen:

Unknown zei

Het papier past heel mooi bij je 2 veren vriendjes...ik vind hem weer super!
groetjes,lean

regina zei

hoi

een super mooie lo!

en ik vind het papier super!!

gr regina

Klaske zei

leuke LO! en het papier past toch heel goed bij de vogels... die pons is errug gaaf!

MadeByMaly zei

Jeetje Marlieke, wat een prachtige lay-out. Ik vind de kleurcombinatie samen met de foto erg mooi. Maar wat een boeven zeg haha.

Romy zei

Wat een super layout! Dat vrolijke papier van Bo Bunny is nog steeds één van mijn favoriete lijnen...en je hebt er prachtig werk mee gemaakt:) Maar wat een boefjes, die vogels van jullie!

KarinsArtScrap zei

heel mooie layout geworden, vooral met dat leuke papier.
ook leuke ponsrandjes gebruikt.
en natuurlijk een leuke foto.

groetjes karin

jannekevanveen zei

ik sluit me aan bij de rest mooie kleurencombinatie erg mooi genmaakt gr janneke

Jolanda Cuper zei

OOh slopen vogels ook alles dat wist ik niet! Onze poezen toen ze jong waren wel, gelukkig wordt dat al wat minder!
Prachtige LO! Groetjes Jolanda.

Jolanda zei

oooh wat gaaf (niet t slopen natuurlijk) maar de foto en de kleuren..heel mooi!!
Mooi gemaakt weer!
Fijne dag!

Odetta zei

Wat een prachtige lay-out en het onderwerp is super origineeel!