woensdag 29 augustus 2012

Tunnelkaart

Deze keer ik heb ik weer eens een tunnelkaart gemaakt. Eigenlijk....had ik hem gemaakt voor de nieuwe challenge van MCSC die aanstaande zaterdag online komt. Maar toen ik de tunnelkaart klaar had, kwam ik tot de conclusie dat hij niet helemaal volgens de spelregels was gemaakt. Ondanks dat, vind ik hem zelf toch wel weer heel leuk geworden.






Wie van jullie komt aanstaande zaterdag vanaf 8:00 uur op het blog van Mi CAS en su CAS kijken wat de leuke nieuwe challenge is? En wie ziet dan wat ik bij deze tunnelkaart fout heb gedaan? En wie gaat de uitdaging aan om gezellig mee te doen met onze zeker-niet-makkelijke-maar-oh-zo-leuke-nieuwe-challenge?

Natuurlijk verschijnt hier op mijn eigen blog aanstaande zaterdag ook een voorbeeld dat wel voldoet aan de nieuwe challenge van MCSC...... ;-)

5 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Heel leuk, ik zou heel benieuwd zijn als ik nog niet wist wat het was, hihihihi

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Marlieke, maar kan de fout niet ontdekken.
laat het zaterdag maar weten dan kom ik terug kijken.

groetjes karin

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Jij maakt het wel HEEEEEL spannend! Mooie kaart Marlieke..

Romy zei

Deze kaart is al geweldig mooi! Zoals je begrijpt, ben ik nu wel heel erg benieuwd naar je andere uitwerking van de challenge;)

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlieke,
Wat een leuke kaart. Ik ken dit modelletje nog niet. Ziet er erg leuk uit.
Groetjes MIrande