donderdag 3 oktober 2013

2 Kerstkaartjes

Vandaag maar liefst twee Kerstkaartjes. Oké, ze zijn vrijwel hetzelfde, maar toch. Bij mijn vorige Stampin'Up bestelling had ik ook rolletjes washitape besteld. Ik ben nog steeds dol op dat spul. En ik zat zo lekker te tapen en met de cuttlebug te draaien, dat ik meteen maar twee kaartjes maakte ;-)


klik eventueel op de foto's voor een vergroting.



Natuurlijk doe ik weer mee met Yvonne's 52 weeks of Christmas. Mijn stapeltje Kerstkaarten begint inmiddels ergens op te lijken. Bedankt Yvonne, dat je ons hier zo in meeneemt!



Iedere donderdag in 2013!!





11 opmerkingen:

MadeByMaly zei

Mooie kaartjes Marlieke.

Gerrina zei

Mooie kleuren en zo vind ik zilver hartstikke mooi! Groetjes, Gerrina

Misseke zei

Supermooie sfeervolle kerstkaartjes Marlieke - heel leuk met die washi tape.

Groetjes,
Misseke

Yolanda zei

Twee heel mooie kaartjes, ik vind vooral de dots in de kerstboom allerliefst. Groetjes Yolanda B)

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel graag gedaan Marlieke! Maar... je doet het toch echt gewoon zelf!! Hihi.. Je blijft enthousiast meedoen, super leuk! En je kaartjes zijn ook weer heel leuk! Dankjewel voor het meedoen!!
groetjes, Yvonne

Janny's Cards Creations zei

Ach ze gaan vast niet naar de zelfde mensen en ze zijn allerwegen leuk. Groeten Janny

Je@net zei

Twee super leuke kaarten, Marlieke!

Romy zei

Wat een beauties! De combinatie van rood en groen met zilver is prachtig.

Renate zei

Beide kaartjes zijn wel erg leuk geworden. Het kaartje met de kerstbal heeft toch een beetje mijn voorkeur. Komt denk ik doordat je de tapejes erdoor ziet.

-xies- Renate.

Mieke zei

Wat zijn ze mooi! Mijn voorkeur gaat naar "the silver tree" :-D

Miranda Mols Stampin Utopia zei

O, waaw! Ik vind ook de boom de leukste variant.