zaterdag 28 februari 2015

Ferrero Rocher Verpakking

Op zoek naar een leuk kleinigheidje om weg te geven? Wat dacht je van deze Ferrero Rocher verpakking? Tanja Kolar heeft er een (Duitse) tutorial van gemaakt, waarvoor dank! De basis heb ik gelijk gehouden, maar ik heb er door het gebruik van de uiltjes en de lintjes toch mijn eigen draai aangegeven.




Op verzoek van een klant maakte ik samen met haar deze verpakkingen.
Alle gebruikte materialen zijn van Stampin' Up! Onder meer de populaire uilenpons en de Scalloped Tag Topper pons.



De lijfjes van de uilen zijn gemaakt met papiertjes uit het blok Stacked with Love uit de lentecatalogus. Zou je de uilenpons + de scalloped tag topper pons + het papier nu bij mij bestellen, dan profiteer je al bijna (je zit dan op een bedrag van € 57,40. Je hebt € 60 euro nodig) van 2 voordelen, te weten:

1) kies een gratis cadeau uit de SAB brochure
2) ontvang een gratis rolletje washitape



Wil je ook een keer zo'n verpakking maken? Dat kan, tijdens een workshop. Trommel gerust een groepje vriendinnen / familie / collega's op en neem contact met me op voor het prikken van een datum: stampinadventures @ outlook.com (zonder spaties)

Heb je op mijn blog andere creaties gezien die je ook wel eens wilt leren maken? Ook dat kan!

5 opmerkingen:

Louise zei

Echt heel leuk om kado te geven!


gr.LOuise

Romy zei

Wat een leuk idee! Ze zijn echt heel mooi geworden. Zo wordt een Ferrero Rocher bonbon nog lekkerder :)

Je@net zei

Dat zijn leuke weggevertjes geworden!

Diny zei

Prachtig Marlieke....de uiltjes zijn echt zo schattig! Ook je Tipsy Tasje is erg leuk.

Groetjes Diny

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk zijn deze bedankjes. Die moet ik ook eens doen. Lijkt me makkelijk en handig voor party bedankjes.