zaterdag 19 januari 2019

Opkikkertje

Soms kan iemand wel een 'opkikkertje' gebruiken. Tijdens de Sale-a-Bration van Stampin' Up! kun je 2 hele leuke stempelsets gratis verdienen om voor deze gelegenheid een kaartje te maken. Onderstaand kaartje maakte ik met de leuke set 'So Hoppy Together'  en 'Door dik en dun'.

               

Natuurlijk bestempelde ik ook de envelop en de binnenkant van de kaart:

               

               

Wil jij meer info over hoe ook jij deze stempelsets gratis mee kunt bestellen? Laat het me gerust weten, ik help je graag.

Challenge:
- Crazy for CAS (dier)

In de Product List hieronder wordt het DSP in roze afgebeeld; in deze set DSP zitten meerdere kleuren. Ik heb DSP in de kleur Blueberry Bushel gebruikt. 

Product List 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke opkikkerkaart, Marlieke!

iejlze zei

Hele leuke kaart. Daar zal de ontvanger zeker van opkikkeren! Bedankt voor je deelname bij Crazy for Cas!