zaterdag 5 januari 2019

Planner-dividers

Naast kaarten maken en scrapbook layouts maken, heb ik ook al enkele jaren een planner en doe ik aan Bullet Journaling. Bij deze laatste 2, probeer ik er ook altijd een creatieve 'touch' aan te geven.

Deze keer heb ik mijn eigen dividers (tabbladen) gemaakt voor in mijn Webster's Pages planner. Ik heb ze bewust genummerd, zodat ik ze op allerlei manieren kan gebruiken. Deze dividers passen namelijk ook in mijn Simple Stories Carpe Diem Planner...

              

De kleuren passen perfect bij de omslag van de planner! De buitenkant is wit met daarop hexagons met koperkleurige randjes. Vandaar mijn keuze om met Copper Foil de cijfers te maken.

              

Het cardstock in de kleur Mint Macaron komt exact overeen met de kleur van het leder aan de binnenkant van de planner. De inktpad Cajun Craze waarmee de rondjes op de tabjes gestempeld zijn, ligt heel dicht bij de kleur van het bruine leder. Een perfect plaatje als je het mij vraagt.

               

               


De dividers zijn gelamineerd, zoals je op onderstaande foto kunt zien. Ze zijn dus extra stevig. Ik ben er blij mee!

                
                                        (klik op de foto's voor een vergroting)










2 opmerkingen:

Gerrina zei

Zien er zo mooi uit! Word vast een plezier om hierin te werken!
Nog een gelukkig nieuwjaar en voor jou en je familie veel mooie momenten in 2019! Groetjes, Gerrina

Sarah zei

Heel mooi! Zo wordt 2019 zeker een geslaagd jaar met deze goede inzet. Veel plezier ermee!