maandag 13 mei 2019

Met trots: Publicatie in Cards & Scrap Special (1)

Het is alweer een hele tijd geleden, maar in december 2018 verscheen er een Stempel Special van Cards & Scrap en daarin is een artikel van mij gepubliceerd. Ik laat daarin zien hoe je met behulp van dubbelzijdig dessinpapier een prachtige concertinakaart kunt maken. Bij deze kaart worden beide kanten van het papier namelijk zichtbaar. Ingevouwen is de kaart heel compact, uitgevouwen is het een hele mooie brede kaart:

               

               

               

               


Alle gebruikte materialen zijn nog tot het einde van deze maand bij mij te bestellen. Daarna zijn ze niet meer verkrijgbaar.

In het artikel is ook nog een andere kaart met beschrijving van mij gepubliceerd. Daarover volgt binnenkort een apart blogbericht.

Hieronder zie je welke foto's ik uit de verschillende stempelsets gebruikt heb en welke kleurencombinatie:

    



Product List

1 opmerking:

Sarah zei

Dat ziet er top uit! Leuk idee.