donderdag 2 mei 2019

Sterkte kaartje

Dit kaartje is best op een bijzondere manier tot stand gekomen. Op een ochtend werd ik wakker en ik had gedroomd dat ik dit kaartje aan het maken was. Met deze stempel en met dit papier. Meestal ben je dromen snel weer vergeten of herinner je ze gewoon helemaal niet meer. Maar het beeld bleef in mijn hoofd. Dus ging ik aan de slag. Uiteindelijk is het toch wel een andere kaart geworden dan het plaatje wat van de droom in mijn hoofd zat, maar ik heb wel het papier en de stempel en de stadswallen gebruikt die ik in mijn droom had gebruikt. Zie je de stikrandjes op de witte rechthoeken? (klik eventueel even op de foto voor een vergroting)

               

Product List

1 opmerking:

Sarah zei

Mooi! Bij het overlijden van mijn papa, kreeg ik enkele kaartjes met pluisbloemen en ik vind het een heel mooi beeld bij deze gebeurtenis. Het staat ook op mijn todolijst om een kaartje met een pluisbloem te maken.
Liefs x