zondag 20 september 2020

Fijne Verjaardag

 Deze keer ben ik eens aan de slag gegaan met de Many Layered Blossoms Dies van Stampin' Up! Deze lagen al schandalig lang te wachten om gebruikt te worden. Voordat ik deze snijmal door de BigShot haalde, plakte ik het stukje cardstock op een Adhesive Sheets. Anders wordt het opplakken zo'n priegelwerkje. Door de Adhesive Sheets was dat nu heel eenvoudig.


Onder het laagje witte cardstock, zit een laag vellum. Dit laagje heb ik bewerkt met Wink of Stella.


Ik gebruikte overigens niet het hele stuk met uitgesneden bloemen; van het stukje wat ik over hield, maakte ik nog een kaartje. Dat zal ik hier morgen laten zien.

#stampinup #stampinadventures #stampinupnl #stampinupnederland #manylayeredblossomsdies #artistrybloomsdsp #vellum #rectanglestitchedframelits #adhesivesheets #winkofstella #cardmaking #echtepostiszoveelleuker #vanalleswat #sosaffron #stampinblends


Geen opmerkingen: