maandag 21 september 2020

Many Layered Blossoms Dies (2)

Gisteren liet ik het 1e kaartje met de Many Layered Blossoms Dies van Stampin' Up! zien en ik vertelde toen ook al dat ik nog een stukje over had. Daarmee maakte ik onderstaand kaartje:



Deze keer stempelde ik het sentiment met Versamark en strooide ik er daarna embossingpoeder over wat ik daarna verhitte.

#stampinup #stampinadventures #stampinupnl #stampinupnederland #manylayeredblossomsdies #artistrybloomsdsp #vellum #rectanglestitchedframelits #adhesivesheets #winkofstella #cardmaking #echtepostiszoveelleuker #vanalleswat #sosaffron #stampinblends #versamark #embossingpoeder #embossingpowder

4 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Super mooi geworden! Prachtig kaartje! Groetjes Linda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart Marlieke evenals die hiervoor. Bloemen kunnen natuurlijk voor heel veel gelegenheden. Mooi zo opengewerkt.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Prachtig kaartje is dit Marlieke... zo een mooie opengewerkte bloemen erop

groetjes Rosina

Marlieke zei

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties!