donderdag 31 december 2020

Korte terugblik op 2020 en Fijne Jaarwisseling

Al heel wat jaren maak ik kaarten, layouts, cadeaudoosjes en kleine projecten. In 2009 begon ik mijn creaties vast te leggen en te delen via een blog. Vanaf bijna het begin typte ik op 31 december een soort jaaroverzicht en blikte ik terug op mijn gemaakte creaties. Enkele jaren later (2014) ging ik ook delen via Facebook. Daar maakte ik eigenlijk geen jaaroverzicht. Sinds een jaar of 2 heb ik ook Insta en hier bestaat de handige en leuke mogelijkheid om een top-9 te laten maken van de door mijn lezers meest gewaardeerde berichten over een jaar. Het is een leuk overzicht geworden. Ik zie veel kaarten die aan het begin van 2020 gemaakt zijn. Wat me verbaast, is dat er geen layouts tussen staan en maar 1 projectje:


2020 was een bijzonder jaar, wat eigenlijk omgevlogen is en wat steeds opnieuw om flexibiliteit vroeg door dat nare Covid-19. Waar sommige mensen zich verveelden, had ik dat juist helemaal niet. Ik had eerder het gevoel dat er regelmatig een tandje bijgezet moest worden, zowel op werk als privé vlak.

Via deze weg wil ik alle lezers en volgers een fijne jaarwisseling wensen en oprecht alle goeds voor 2021. We zullen zien wat het nieuwe jaar ons weer gaat brengen.

Geen opmerkingen: