woensdag 23 december 2020

Snel een kleine attentie

Last minute had ik toch nog wat kleinigheidjes nodig. Ik maakte snel deze mini Curvy Keepsake Boxes en vulde deze met chocolade kerstballetjes. Met deze snijmal van Stampin' Up! maak je echt in een handomdraai een leuke attentie.


Het glitterpapier geeft al meteen een feestelijke uitstraling. Een labeltje gemaakt met de Rectangle Stitched Framelits en daarop een sentiment gestempeld uit de set Knusse Kerst. Zowel de framelits als de stempelset zijn van Stampin' Up!. Aan de binnenkant van het labeltje schreef ik een korte, persoonlijke boodschap.




Ook wil ik via deze weg alle lezers en volgers fijne feestdagen wensen. Het zijn andere feestdagen dan anders. Mede daarom vond ik het heel moeilijk om mijn gemaakte kerstkaarten te versturen dit jaar. Want wat zet je erin? Ieders situatie is anders. Ieder beleeft de gevolgen van dit virus anders. Kortom: mijn kerstkaarten liggen hier nog gewoon...

Geen opmerkingen: