vrijdag 12 februari 2021

Beter laat dan nooit

Na een periode van onderwijs op afstand, waarin we hier veelal allemaal thuis waren en onze kinderen dus ook thuis aan schoolzaken werkten, gingen de scholen afgelopen maandag weer open. De school van onze kinderen in elk geval wel. Er bleven namelijk toch veel scholen dicht vanwege het winterweer. We hebben de kinderen vanmorgen op de slee naar school gebracht. En toen kwam ik thuis...in een leeg huis...in een stil huis. Natuurlijk was de situatie de afgelopen weken niet ideaal, en niet altijd makkelijk. Maar ik had best een goed ritme met de kinderen gevonden en het ging vaak ook heel goed. Ik vond het fijn om de kinderen zoveel hier om me heen te hebben en te zien hoe ze aan hun schooltaken werkten en ze daarmee te helpen. Dat is nu dus weer voorbij...
...ik had natuurlijk wat eigen werkzaamheden op kunnen pakken. Of het huis schoon kunnen maken (best wel nodig als je dag in dag uit met iedereen thuis bent). Maar dat heb ik allemaal eens niet gedaan.
Ik heb me heerlijk uitgeleefd op mijn hobbyzolder en ik heb verschillende kaartjes gemaakt. O.a. met de Sweet Little Valentines Cards & More. Te beginnen met dit kaartje. Best handig als ik weer eens te last ben om iemand te feliciteren...


#stampinup #stampinadventures #stampinupnl #stampinupnederland #sweetlittlevalentines #sweetlittlevalentinescardsandmore #simplestamping #stempelen #cardmaking #kaartenmaken #cleanandsimplecards #echtepostiszoveelleuker #snailedit #volopvrienden #suvolopvrienden #winkofstella #glitterbrush #minicatalogue2021 #minicatalogus2021 

Geen opmerkingen: