donderdag 18 februari 2021

Een keer wat anders: You are Amazing Project Kit (1)

Kennen jullie de You are Amazing Project Kit al? Deze staat in de huidige minicatalogus. Voordeel van de kit is dat je eigenlijk alleen maar zelf lijm of dimensionals en een stempelset naar keuze en inkt hoeft toe te voegen. De rest zit er allemaal in. Inclusief voorbeelden. De kit bevat genoeg materiaal om 16 kaartjes mee te maken, inclusief bijpassende enveloppen.



Is dit dan helemaal mijn stijl? Nee, meestal maak ik iets rustigere kaartjes. Maar dit is wel heel vrolijk zo met de kleurtjes en het wat drukkere papier.




Ik heb niet de kaartjes gemaakt die in de beschrijving staan, maar er mijn eigen draai aan gegeven. De komende dagen laat ik nog wat meer mogelijkheden en variaties met deze kit zien.
De tekst komt uit de stempelset "Kaartje van mij".

1 opmerking:

Rosina zei

heel mooi dit kaartje met de spulletjes uit de kit, en leuk dat je er je eigen draai aan gegeven hebt...
Groetjes Rosina