zaterdag 30 januari 2010

Award van Chantal

Van Chantal kreeg ik deze award. Dank je wel Chantal! Er zijn een paar regels om ervoor te zorgen dat de award rond blijft gaan: 1. Plaats de award en het berichtje op je blog 2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven 3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten 4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen 5. Plaats een link naar deze 7 bloggers 6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven Nu dan zeven dingen die jullie niet van mij weten... 1. Het is alweer ruim twee jaar geleden dat ik getrouwd ben 2. Ik werk fulltime als juf in het basisonderwijs 3. Op het moment doe ik nog een post-HBO studie Bewegingsonderwijs 4. Ik kan uren rondstruinen in (online)hobbywinkels op zoek naar leuke spulletjes 5. Andere hobby's van mij zijn lezen en fotografie 6. Eén van mijn lievelingskleuren is paars 7. Mijn all-time-favourite papierlijn is toch wel Bo Bunny Alissa En graag wil ik deze award doorgeven aan: Marianne, Ilonka, Jolanda, Lean, Romy, Odetta en Marley.

5 opmerkingen:

Unknown zei

gefeliciteerd met je award en bedankt voor het door geven van deze award aan mij .
fijn weekend groetjes,lean p.s.leuke 7 dingen en zo lang ben je nog niet getrouwd succes met je studie.

Milnie zei

Gefeliciteerd met je award meis!!!

liefs

Romy zei

Gefeliciteerd met je layout! Leuk om al die weetjes over jou te weten:) En heel erg bedankt dat je hem o.a. aan mij doorgeeft.

MadeByMaly zei

Gefeliciteerd met je award. Je hebt hem verdiend hoor! Dank je wel dat je hem ook aan mij doorgeeft. Dat vind ik heel leuk.

Odetta zei

Hartelijk gefeliciteerd met jouw Award.

Wat een hele eer dat jij o.a. aan mij deze award doorgeeft!

Lieve groetjes, Odetta