zondag 31 januari 2010

Mega Uitverkoop en Workshopdag

Vandaag organiseerde Miranda van Stempels & Zo een Mega Uitverkoop en Workshopdag. Eindelijk kon ik eens in mijn eigen woonplaats terecht voor zoiets leuks. Ik heb dan ook een hele leuke middag gehad en heb weer leuke nieuwe spulletjes. Wat ook zo leuk was: ik heb uitgebreid met Marley gesproken. We kennen elkaar uit het blogcircuit en vanmiddag zagen we elkaar voor het eerst! Het was gezellig! Ook heb ik deelgenomen aan de workshop kleuren met distress-inkt en dit is het resultaat:

8 opmerkingen:

Romy zei

Wat leuk, zo'n dagje. En zeker gaaf om een blogvriendin in het echt te kunnen ontmoeten. Ik vind het doosje superschattig geworden!

Lischa zei

Wat ontzettend leuk gedaan zeg,en weer die geweldige borderpons gebruikt ,erg leuk voor een traktatie of als bedankje .
Leuk ook dat het nu in je eigen woonplaats werd gegeven,kan me voorstellen dat je daar blij mee was en genoten hebt die middag.Dit zou ik ook wel eens willen,maar hier in mijn woonplaats zit helemaal niets op scrapgebied.

Groetjes Jolanda

chantal zei

Wat gezellig zo een namiddag knutselen. En dat je daarvoor niet ver moest is helemaal meegenomen. Heb je nog wat gekocht? Zag op andere blogs dat het de moeite was!
liefs Chantal

SCRAP TALK zei

Hoy Marlieke,
Super dat je zo een leuke dag hebt beleefd! Het doosje is ook heel mooi! Ben benieuwd naar je nieuwe spulletjes!
Mag ik je ook uitnodigen om mee te doen op mijn nieuw STC-blog a.u.b.?
http://scrap-talk-challenges.blogspot.com/
xxx
C.

Unknown zei

Ziet er gaaf uit Marlieke mooi ingekleurd ook.Lekker dat het zo dicht bij huis was.
gr,Lean.

Durvina zei

Wat een leuke dag heb jij gehad en ook nog eens iets heel leuks gemaakt.

gr, Durvina

Odetta zei

Wat heerlijk voor je dat je ook eens een keer iets in je eigen woonplaats had! En wat leuk dat je je blogvriendin in het echt heb ontmoet! En het doosje is schitterend! Groetjes, Odetta

Milnie zei

Super leuk om te lezen dat je zo een leuke dag hebt gehad en ik vind je creatie echt prachtig met die leuke kleurtjes!

liefs