donderdag 25 december 2014

Laatste kans en een layout

Goedemiddag! Wat vliegt de tijd toch, het is alweer Kerst. 
Niet te geloven hoe snel een jaar gaat....

Ik wilde je even laten weten dat dit je kans is om nog uit de najaarscatalogus van Stampin' Up! te bestellen. Via het tabblad Catalogus / Ideeënboek hier op mijn blog kun je deze catalogus online bekijken.  Grijp nu je kans want na 6 januari zijn de meeste producten helaas niet meer te bestellen!

Dan heb ik ook nog een layout gemaakt. En hierop zien jullie al heel wat sneaks van nieuwe producten die vanaf 6 januari te verkrijgen zijn. Voordeel van demo zijn is dat wij ze voor ons zelf al eerder kunnen bestellen om er al mee te experimenteren en te spelen. 




Het dessinpapier wat je ziet, komt uit een papierblokje Stacked with love. Prachtige dessinpapiertjes met de kleuren zwart - wit - rood en roze in de hoofdrol. En de lichte kleur roze past perfect bij onze blanke huidskleur, dus combineert ideaal met foto's op een scrapbook layout. 

De gestempelde hartjes komen ook uit een nieuwe stempelset, genaamd Perpetual Birthday Calendar. Toen ik hem zag, moest ik hem gewoon bestellen en nu ik heb eenmaal heb, ben ik er echt helemaal weg van. Een echte aanrader als je het mij vraagt! Ik heb voor jullie vast een foto van het doosje gemaakt:




Wat je op deze layout nog niet ziet, maar wat ik wel alvast wil vertellen, is dat er ook weer een nieuwe Nederlandse stempelset uitkomt! En wat voor één! Hij heeft een heeeeeeel groot hebben-gehalte want je kunt er heel wat leuks mee doen! Hij heet K.J.E.G. Meer daarover binnenkort hier op mijn blog. 

Je kunt alle nieuwe producten vanaf 6 januari online bekijken. Wil je liever een papieren catalogus? Ook dat kan. Stuur me een mailtje (stampinadventures@outlook.com) en tegen vergoeding van de verzendkosten stuur ik hem naar je op. Op 8 januari doe ik de eerste bestelling van 2015, dus als je voor die tijd je bestelling aan mij doorgeeft, ben je een van de eerste die met de nieuwe spulletjes aan de slag kan. En vergeet niet dat dan ook de SAB (= Sale-A-Bration) loopt; voor iedere 60 euro die je bestelt aan SU producten, maar je 1 gratis SU product uit de actiefolder bestellen. Onder meer de Blendabilities! Wil je hier meer over weten? Mail me dan en ik vertel je er alles over.

De pijlen aan de boven- en onderkant maakte ik met de ProjectLife Cards & Label Framelits. Een veelzijdige set stansen die voor veel meer te gebruiken is dan alleen voor PL.

De titel is gemaakt met de set Back to Basics Alphabet.
De datum maakte ik met de Rotary Stamp Remember en op het laatst kon ik het toch weer niet laten om wat Rhinestones te plakken. 

Volgend jaar ga ik starten met het geven van verschillende workshops. Houd mijn blog in de gaten.

Voor nu: hele fijne Feestdagen.

5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

hele mooie layout Marlieke
Gr Karin

Sandra zei

Hele mooie lo en prachtige kleuren. Die stempels hebben idd een hoog heb gehalte. Fijne kerst

Romy zei

Wat een prachtige lay-out voor een heel bijzonder moment!

Gerrina zei

Wat een mooi moment en een mooie rustige LO ervoor! Geniet van jullie vrije dagen samen! Groetjes, Gerrina

Johanna zei

Mooie, strakke CASstijl layout!! Hopelijk hebben jullie een heerlijke kerst gehad en gaat alles goed met de kinderen!