woensdag 31 december 2014

Terugblik op 2014

Zoals altijd, sluit ik het (blog)jaar graag af met een korte terugblik:

Het was niet zo'n heel productief jaar, maar wat wil je met twee verhuizingen en een zwangerschap. In augustus beviel ik van Jordi, het absolute hoogtepunt uit 2014.

In totaal maakte ik:

- 36 kaartjes
- 11 layouts

In januari won ik de hartenchallenge bij Dutch Card Lovers.
In augustus kwam ik met mijn layout in de Top-3 van SU-per Challenges terecht.

Geen idee met hoeveel volgers ik 2014 begonnen met, maar er zijn er toch weer een aantal bijgekomen. Leuk! Ik eindig dit jaar in elk geval met 157 volgers. Bedankt aan iedereen die mijn blog volgt en reacties achterlaat! Ben benieuwd waar ik volgend jaar eindig.

Half november was ik ' figurant ' voor deze Nederlandse Stampin' Up! KerstSpecial en eind november stapte ik in als demonstratrice voor Stampin' Up!  Al met al dus een jaar vol hoogtepunten.

Graag blik in samen met jullie terug op wat ik persoonlijk mijn mooiste creaties per maand vond:

januari:













februari:













maart:













april:













mei:













juni:


juli:

augustus:













september:













oktober:













november:















december:














Je ziet het goed; juni en juli zijn niet gevuld. Dat komt omdat ik toen gewoon helemaal niks gemaakt heb!

In 2015 ben ik weer terug en kom ik natuurlijk ook jullie blogs weer bezoeken.

Wil je in 2015 graag een keer een workshop met Stampin' Up! producten boeken? Ik ben graag jouw demonstratrice. Ook voor al je vragen en / of bestellingen sta ik graag voor je klaar!

Fijne jaarwisseling allemaal!

4 opmerkingen:

Romy zei

Wat een prachtige creaties allemaal! Je hebt weer mooie dingen gemaakt in 2014! Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en een heel mooi 2015!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Eigenlijk grappig hoe ik dit jaar een deel was van jouw hoogtepunten en dat ik ze allemaal mee maakte. Zelfs de dieptepunten delen we. Het was een mooi jaar. Ik ben blij dat ik je heb leren kennen en geniet van onze klik. Op een fantastisch 2015! Bedankt dat je er was in 2014.

Maia zei

Inderdaad jij hebt veel hoogtepunten gehad dit jaar!
Heerlijk om zo eens terug te kijken wat je allemaal gemaakt hebt hè!
Leuk om alles weer voorbij zien te komen!
Ik vindt bij jou het familieportret toch wel het allermooist!
Werken, gezin en zelf nog wat creatief bezig zijn tja dat kost allemaal tijd maar we houden af en toe toch steeds elkaars blogs in de gaten en daar gaan we ook weer voor in 2015!
Bedankt voor al je gezellige reakties altijd weer!
Nog net op tijd wens ik jullie ook een heel gezellig, gezond en creatief 2015 toe!
Liefs Maia

Gerrina zei

Wat een bewogen jaar! Veel veranderingen en veel om aan te wennen en van te genieten! Ben blij dat ik je persoonlijk heb leren kennen! Hoop dat je snel je draai met het werken erbij kan vinden en je gauw weer te zien! Groetjes, Gerrina