woensdag 18 januari 2017

Birthday Bright Project Kit (2)

In een vorig blogbericht (klik hier) schreef ik al over de geweldige Birthday Bright Project Kit die je kunt vinden op bladzijde 13 van de voorjaarscatalogus van Stampin' Up!. Vandaag wil ik 2 labeltjes laten zien die ik gemaakt heb met materialen uit de kit:


Alles wat je ziet op de foto, zit in de kit inbegrepen. Alleen de gestempelde spetters niet. Die heb ik gestempeld met een stempel uit de set Painter's Palette. Op de foto hierboven in de kleur Smoky Slate. En op de foto hieronder met Watermelon Wonder. De sentimentjes met de tekst 'Birthday'  komen uit de gratis Sale-a-Bration set Any Occasion

                     

Om de verschillen tussen Smoky Slate en Watermelon Wonder beter te kunnen zien, ook nog een foto met de twee labels samen:


                     

Binnenkort volgt ook nog een deel 3 met weer heel andere creaties die je met de kit kunt maken. Kom je dan nog een keer kijken?

3 opmerkingen:

Maia zei

Het is nog januari dus de beste wensen wensen mag nog toch?
Jij hebt ook niet stil gezeten, prachtig deze tags met dat honingraat er op.
Fijn te lezen dat jij ook lang na denkt voor een project.
Lijkt me erg handig zo'! Ikea wagentje ik heb er al vaak bij staan kijken maar kan het beneden nergens echt goed kwijt en volgens mij zou het ook zo uitpuilen bij mij haha.
Fijne week
Groetjes Maia

Mieke zei

Die zien er vrolijk uit! Wat zijn ze leuk!

Cynthia van der Wilk zei

Wat een mooie labels zeg.