dinsdag 11 april 2017

Rainbow-verjaardagskaart

Op het blog van CAS-ual Fridays zag ik een wel heel gave challenge! Namelijk een creatie maken met als thema regenboog. Daar móest ik gewoon aan meedoen en dus maakte ik dit kaartje:



Ik gebruikte hiervoor een stempel van een kaarsje die al lang uit de catalogus van Stampin' Up! is verdwenen. Maar op blz. 23 van de huidige catalogus vind je een soortgelijk kaarsje, in de set Sweet Cupcake. 

De tekst is gemaakt met de Hello You thinlits ('happy') en een sentimentje uit Balloon Adventures ('birthday'). De zwarte tekst gaf ik ook nog een glimmertje met de Wink of Stella, net als de vlammetjes van de kaarsjes. Misschien op onderstaande foto's net wat beter te zien (klik eventueel op de foto voor een vergroting op je scherm):




Om aan het regenboogthema van de challenge te voldoen, gebruikte ik echt alle kleuren van de regenboog:


Tot zover mijn berichtje van vandaag.
Vanavond gaat er nog een extra verzamelbestelling de deur uit vanwege de retired-lijst van Stampin' Up! die gisteren verschenen is. Hierop staan alle producten die niet meegaan naar de volgende catalogus. De lijst is via mij verkrijgbaar. Wil je nog iets hebben? Laat het me z.s.m. weten door me een mailtje te sturen (stampinadventures @ outlook . com)  Volg mij ook op Facebook om altijd snel de hoogte te blijven!

5 opmerkingen:

Romy zei

Wat een prachtig, kleurrijk kaartje! Ik word er helemaal vrolijk van :)

Margo zei

Erg mooi Marlieke !

Gerrina zei

Heerlijk die regenboogkleuren ze staan altijd al vrolijk en met dit mooie kaarsje helemaal! Groetjes, Gerrina

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke kaart zeg.

Sarah zei

Super! Regenboogkleurtjes daar word je altijd blij van!