woensdag 20 september 2017

Topdag (Layout 10)

Eerlijk = eerlijk; eigenlijk ben ik niet zo van het goud. Ik ben meer van zilver. Maar ik merk dat ik goud toch steeds vaker wel kan waarderen. Deze keer gebruikte ik het in combinatie met de kleuren zwart en Pool Party en ik moet zeggen dat ik het toch echt wel wat vind hebben zo.


Ik heb ook weer gewerkt met mijn Embossingspasta. Het is zo'n leuk spul! De zwarte kleur heb ik zelf gemaakt door eerst wat Memento Inkt op een acrylblock te doen en daarna de embossingpasta ermee te vermengen.

Onderaan dit bericht zie je welke materialen ik nog meer gebruikt heb. Door op de producten te klikken, kun je ze ook rechtstreeks bestellen. Je hebt ze dan snel in huis. Natuurlijk mag je me ook altijd mailen met je bestelling. Het duurt dan iets langer, maar je krijgt er wel een aardigheidje van me bij.

Voor het gestreepte lint bedank ik Margriet; ik mocht dit bij haar winnen.

De paperclip die je ziet, komt uit het zakje Eclectic Shaped Paperclips en deze heb ik met nagellak en witte verf een ander kleurtje gegeven. Gaat perfect!

Nu ga ik me buigen over een aantal verhuiskaartjes. Want er is niet alleen een babyboom in onze omgeving aan de gang, ook gaan er veel mensen verhuizen of zijn al verhuisd.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Een reactie vind ik altijd leuk om te lezen.

Product List

3 opmerkingen:

Diny zei

Prachtige layout Marlieke!
Soms is goud juist mooi en heel fijntjes....zoals hier.
Groetjes Diny

Cynthia van der Wilk zei

Een mooie layout. Ik had ook niet zoveel met goud. Ik vond het altijd alleen geschikt om mezelf mee te versieren. Niet mijn scrapwerkjes. Maar ik ben ook om. Ik vind het nu wel leuk om kleine gouden details toe te voegen.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik heb hetzelfde met goud als jij, maar soms, soms is het gewoon geweldig. Zoals hier, het past gewoon. Mooi.