woensdag 13 maart 2019

Babykaartje

Een vriendin van mij beviel van een heel lief, mooi meisje. Nadat ik het kaartje ontvangen had, stuurde ik natuurlijk een kaartje in stijl terug.

               

Ook de binnenkant maakte ik een beetje gezellig:

               

En een bijpassende envelop mocht niet ontbreken:

               

Tenslotte een foto met het originele geboortekaartje en mijn felicitatiekaartje naast elkaar:

               


Deze keer heb ik wel op een andere manier gebruik gemaakt van mijn materialen dan anders. De banner heb ik namelijk uit de set Number of Years gehaald. De naam is gestempeld met een retired set. Ook de kleur Sweet Sugarplum is retired, maar paste nou eenmaal het beste bij de kleur van het originele kaartje. De Jar of Love stempelset heb ik gebruikt om het roze hartje in het pijltje mee te stempelen en de snijmallen gebruikte ik om heel snel veel hartjes tegelijk uit te kunnen snijden. Alle gebruikte materialen zie je hieronder terug.

Product List

2 opmerkingen: