zaterdag 9 maart 2019

Paasdoosje

Hoewel Pasen dit jaar nog even op zich laat wachten (wat valt het laat dit jaar he?!), ben ik toch al bezig geweest om een leuk Paasdoosje te maken. Ik vind het altijd leuk om met Pasen een aantal mensen een kleine attentie te geven. Dit jaar wort het dus deze variant. Ik vond een video-tutorial van ChicnScratch. Klik HIER om de video te bekijken.


               

Nog meer van deze doosjes zijn in de maak. Ik zag namelijk nog wel wat andere mogelijkheden / verbeterpuntje toen ik deze eerste variant maakte. Zou het me dan een keer lukken om ruim op tijd klaar te zijn? Normaal "moet" ik vrij last-minute altijd nog aan de slag...

Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Door op een afbeelding te klikken, kun je rechtstreeks zelf bestellen (creditcard only). Het DSP hieronder kleur roze, maar in dit setje DSP zitten meerdere kleuren, waaronder dus ook de gele Pineapple Punch die ik gebruikt heb.

Product List

2 opmerkingen:

Je@net zei

Super schattig paasdoosje, Marlieke.
Bedankt voor de link!

Mieke zei

Ohhh super leuk!! ♥