dinsdag 5 maart 2019

Layout: Een boeket vol goede wensen

Goedemiddag. Wat leuk dat je (weer) op mijn blog bent. Ik heb weer heerlijk zitten scrappen, met deze layout als resultaat:

               

In werkelijkheid zijn de blauwe letters iets feller dan op de foto te zien is. Zie detailfoto's.

De stempelset Dandelion Wishes wordt veelal gebruikt om sterkte-kaarten mee te maken. Op deze layout laat ik zien dat de set ook zeker voor vrolijkere gelegenheden te gebruiken is. In Nederland kennen we natuurlijk allemaal het gebruik dat als je de pluisjes van de paardenbloem afblaast, je een wens mag doen. Daarmee wordt ook meteen de keuze van de titel bij deze foto's duidelijk ;-)

               

Wist je dat de rode, rubberen stempels van Stampin' Up! heel goed af te drukken zijn met meerdere kleuren in 1 stempel?! Gebruik hiervoor de Stampin' Write Markers. Kleur de stempel in met de markers (let op: doe dit NOOIT met de Stampin' Blends, want deze zijn op alcoholbasis). De stempels van de paardenbloemen (linksonder) en de pluisjes van de bloemen (rechtsboven) heb ik op deze manier gebruikt.

               

De titel is gemaakt met alfabet stansjes uit Subtles DSP. Voordat ik de letters en het papier door de Big Shot draaide, heb ik het eerst voorzien van een laagje Adhesive Sheets. Daardoor zijn de letters na het uitsnijden heel gemakkelijk op de plakken. Scheelt een hoop gepriegel ;-)

Product List

2 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi is dit layout marlieke...zo een leuke foto's en de tekst past daar ook perfect bij...

groetjes Rosina

Judith Liefting zei

Gaaf eindresultaat!