zaterdag 11 april 2009

Diavoorstelling

Omdat ik steeds meer scrapmaterialen aanschaf, liggen de mateiralen ook op steeds meer plaatsen verspreid opgeborgen. Dat moest anders en daarom ben ik een nieuw systeem begonnen. "Mijn" systeem bestaat eigenlijk uit allemaal kleine bakjes in grote bakken. Het is overzichtelijk, ik kan de bakjes met materialen die ik wil gebruiken meenemen naar mijn (flexibele) werkplek, maar ik heb ook de mogelijkheid om al mijn bakken mee te nemen of uit te stallen. Nu staan / liggen er nog steeds wel enkele materialen op andere plekken, maar de belangrijkste spulletjes heb ik nu heerlijk bij elkaar! Nieuwsgierig? Kijk dan eens in de diavoorstelling.

3 opmerkingen:

Odetta zei

Wauw, Marlieke, wat super georganiseerd!! Geweldig gedaan. Ik moet zelf altijd van alles bij elkaar zoeken. Maar goed ik heb wel de luxe van een vaste locatie: mijn hobbykamer.

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Heerlijk he? Zo lekker opgeruimt!
Mijn lieve mannetje heeft voor mij een heuse scrapkast gemaakt! (foto staat op mijn blog!)
Dar was ik ook zo blij mee!!!
Alleen... uit eindelijk blijkt ook die op een gegeven moment niet groot genoeg te zijn!
hahaha... scrappen gaat hand in hand met "kopen".

Liefs, Marit.

Lischa zei

Altijd leuk om al die scrapspullen zo voorbij zien komen,groetjes jolanda