donderdag 16 april 2009

Mijn eerste award!

Wat was ik verrast vandaag toen ik weer achter de computer zat! Ik heb deze Award gekregen van Marianne: Wat ontzettend lief van je Marianne! Ik voel me vereerd. Dank je wel! Graag geef ik deze award door aan Marit, Romy, Lean en Odetta, maar ook jij krijgt deze award namens mij Marianne. Ik weet het, jullie hebben deze award bijna allemaal al gekregen, maar toch wil ik jullie op deze manier laten weten dat jullie hem wat mij betreft dubbel en dwars verdienen!

6 opmerkingen:

Unknown zei

Bedankt voot de award en bedankt voor de tip voor linken.Ga ik uit proberen veel hobby plezier groetjes Lean

Unknown zei

HOI DAAR BEN IK WEER IK HEB JE GELINKT.DAT LUKTEN DUS.

MadeByMaly zei

O wat lief...dank je wel Marlieke!

Odetta zei

Superlief van je, Marlieke!!!

Romy zei

Wat superlief van je! Heel erg bedankt:)

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

jeetje... dit is ook mijn eerste award!!!
dank je wel hiervoor... dit vind ik echt super!
Liefs, Marit.