zaterdag 22 juni 2013

Challenge #21 Crazy for CAS: Gebruik washitape

Goedemorgen. Voor challenge 21 bij Crazy for CAS is het de bedoeling om washitape op je Clean-And-Simple creatie te gebruiken. Dat was voor mij niet zo moeilijk: I LOVE WASHITAPE!

Onderstaande layout maakte ik als DT-voorbeeld:



Deze keer eens geen wit of gekleurd cardstock als basis, maar een vel dessinpapier van BasicGrey. De kleur van het papier paste precies bij de kleur van het water op de foto. De foto is gemat op zalmkleurig cardstock en daarna op blauw cardstock. Uit het blauwe cardstock heb ik met de Fiskars Threading Water pons ook 4 randjes geponst en deze als border op het dessinpapier gelijmd.

De ringen op de washitape vond ik wel toepasselijk; het zouden zomaar waterbubbels kunnen zijn, toch? Het oranje in de tape geeft het geheel ook net iets meer kleur. Vandaar ook dat ik het grootste deel van de titel ook met oranje gedaan heb. Oorspronkelijk waren het gele letters, maar met een Copic Marker heb ik de letters de juiste kleur gegeven. De titel heeft in dit geval overigens een dubbele betekenis: enerzijds vanwege de grote spetter die Femke met haar handje maakt in het water en die heel goed zichtbaar is op de foto. Anderzijds IS onze dochter natuurlijk een spetter! :-) 

Onder de washitape zit nog een stukje twine van Stampin'Up. En onderaan het blauwe cardstock nog een kantje. Tot slot heb ik de layout nog afgewerkt met wat witte plakpareltjes die diagonaal in het verlengde van de spetter op de foto over de layout lopen.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om ook mee te doen met onze challenge. Kijk voor nog meer mooie voorbeelden van het DT en voor de spelregels op het blog van Crazy for CAS.

6 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Hij is geweldig leuk!

Romy zei

Wat een geweldige zwembadlay-out! Alles past zo mooi bij elkaar en de leuke titel springt er echt uit.

KarinsArtScrap zei

wat een super leuke en vrolijke kaart.

groetjes karin

Unknown zei

Wat een gave layout! Je hebt er echt weer iets moois van gemaakt. Die cirkels op het washitape lijken inderdaad net op waterbubbels, slim bedacht :) gaaf hoor!

Mieke zei

Wat mooi gedaan! En wat een leuke tape heb je gebruikt. Ziet er inderdaad uit als waterbubbels.
Nog een fijne week en dan... Genieten! :-D

Maia zei

Schitterend deze lay out, papa heerlijk met Femke in het zwembad!
Je mandje en kussen zijn ook mooie projecten met je naaimachine, je bent al een echte prof!
De mannenkaart had ik ook nog niet gezien, leuk dat modelletje!
Fijne vakantie!
Lieve groet Maia