dinsdag 11 juni 2013

Mijn 8e project op de naaimachine

Zo, hier ben ik weer, ik heb ook weer achter mijn naaimachine gezeten. Deze keer heb ik recept 8 uit het boek "Zo Geknipt" gemaakt en dat leidde tot deze twee leuke ronde kussentjes:


Niet zo heel moeilijk om te maken. Het was vooral een oefening om het paspelband netjes rondom aan te laten sluiten. Dat ging goed. Het sluiten van het keergat, lukte echter iets minder netjes. En dat terwijl dat bij de babykubus juist wel heel netjes gelukt was. Het vastzetten van de knopen vond ik geen gemakkelijk werkje, maar dat zal wel aan mij liggen vrees ik. Al met al een leuk resultaat vind ik zelf en we hebben weer twee heerlijke kussentjes erbij.

7 opmerkingen:

Unknown zei

Leuke stof!
Dacht direct: Oei, lijkt me lastig om het paspelband zo mooi rond te laten lopen maar ik lees dat dit juist reuze meeviel.
Geniet van je mooie kussens!

Marit zei

Ze zijn heel erg leuk geworden! Ik doe het je niet na...

Bedankt voor je mooie kaart!
Groetjes,
Marit

Tialda zei

Leuke kussens! Zelfde stofje als de bookcover?

Marlieke zei

Ja, goed gezien!

Unknown zei

Wauw, echt super gaaf weer. Creatief op meerdere vlakken ;-) erg leuk zeg :)

femmoltje zei

Marlieke wat een gaaf kussentje ook weer...
ik wil best patronen met je delen..
Lijkt me leuk...

Maia zei

Knap werk hoor je kussentjes enne die knopen zijn gewoon lastig te zetten hoor!
De kaart in je vorige post is prachtig!
Fijn weekend met een gezellige vaderdag!
Groetjes Maia