woensdag 7 januari 2015

Product in the Spotlight: STAMPIN' TRIMMER

Vanaf nu elke woensdag een nieuwe rubriek op mijn blog, namelijk: In the spotlight.

Vandaag ook in dit bericht: nieuwe Weekly Deals met o.a. het fantastische envelope punchboard in de aanbieding.

En ook nog in dit bericht: de nieuwe seizoenscatalogus met allerlei nieuwe producten is gisteren uitgekomen! En tijdens de Sale-a-Bration periode die ook gisteren van start is gegaan, is het extra aantrekkelijk om iets leuks uit te zoeken, want voor iedere 60 euro die je besteedt, mag je een gratis product uit de SAB-folder uitzoeken!

Maar nu eerst in the spotlight:


* de Stampin' Trimmer  *




De Stampin' Trimmer is een compact snij- en ril apparaat.


Het lichtgrijze hendeltje is om te rillen. Het donkergrijze hendeltje om te snijden. 


Mijn ervaring is dat een snij-apparaat binnen handbereik moet staan, bij voorkeur op een vaste werkplek. En dat moet hij natuurlijk niet teveel ruimte in beslag nemen. De Stampin' Trimmer voldoet aan deze eis.

De mesjes zijn goed scherp, maar zoals bij elk snij apparaat moeten ook deze mesjes wel eens ooit vervangen worden. Ik gebruik mijn Stampin' Trimmer bij elke kaart / layout / project en hoef de mesjes maar zo'n twee keer per jaar te vervangen. Het vervangen gaat heel gemakkelijk, al moet je wel even 'durven'  om het houdertje met het mesje los te trekken; ik was de eerste keer te voorzichtig. 

De mesjes zijn ook verwisselbaar voor leuke figuurmesjes, die het mogelijk maken om sierlijke randjes te snijden.



De Stampin' Trimmer heeft aanduidingen in inches én centimeters.

Je snijdt met de Stampin' Trimmer altijd recht. En ik kreeg het met andere snij-apparaten zelfs nog voor elkaar om toch scheef te snijden, haha. Met de Stampin' Trimmer is dit me nog niet gebeurd.

De Stampin' Trimmer heeft een uitklapbare arm, waarmee je je snij-apparaat verlengt tot 36,5 centimeter. Dus kun je ook de grote vierkante scrapbookvellen met gemak hiermee snijden.

Wil je nog meer zien van de Stampin' Trimmer? Dat kan in dit filmpje. Het is wel in het Engels, maar laat in 4 minuten tijd alles over de Stampin' Trimmer zien. Ook hoe je een mesje kunt verwisselen. 

De Stampin' Trimmer kost €33,95. Dat is niet veel geld voor zo'n fijn apparaat wat je bij elke creatie gebruikt, toch? Je kunt hem bestellen door me een mailtje te sturen stampinadventures@outlook.com

En heb je zin in nog meer leuke spulletjes?
Wellicht zit er nog iets voor je bij tussen de weekly deals?


En heb je de nieuwe seizoenscatalogus met alle mooie nieuwe spulletjes al gezien? Bekijk hem HIER online of vraag hem bij mij aan en ik stuur hem naar je op.

Tijdens de SALE-a-BRATION zoek je ook nog eens een gratis product uit uit deze folder voor iedere 60 euro die je besteedt.

Aanstaande vrijdag doe ik een verzamelbestelling, dus wil je ook graag iets hebben, mail me dan voor vrijdag 9 januari 15:00 uur!







Geen opmerkingen: