woensdag 6 mei 2015

In the Spotlights: 'Swallowtail'

Het is weer woensdag en vanaf  vandaag ben ik (na enkele weken afwezigheid) weer terug met mijn rubriek 'In the Spotlights'. Vandaag: 


* Swallowtail stempel  *


Eerlijk is eerlijk; deze prachtige, grote vlinderstempel heb ik niet meteen besteld toen ik hem zag in de catalogus. Ik heb hem altijd mooi gevonden, dat wel, maar wist niet zo goed hoe ik hem zou kunnen gebruiken op mijn creaties. Totdat...daar ineens een hoop inspiratie was met deze stempel. Ik bestelde hem en heb er enkele creaties mee gemaakt. En oh wat ben ik blij dat ik deze vlinder gekocht heb!!

Je kunt er heel goed inkt op aanbrengen met de Stampin' Write Markers. Op onderstaande kaart zette ik de inkt op in 6 verschillende kleuren. Ik drukte de vlinder niet in zijn geheel af, maar liet hem iets van mijn kaart afvliegen. En dan krijg je dit resultaat:





Ook deze kaart maakte ik met de Swallowtail stempel; zelfde stempel maar weer een heel andere look:



Of knip eens een randje langs de vlinder af en stempel er een grote tekststempel naast:




Nog een mogelijkheid: gebruik ook eens wat andere stempels, bijvoorbeeld uit de set Petite Petals, Kinda Eclectic, Perpetual Birthday Calendar of Flower Shop.





Je kunt de vlinder ook maken met embossingpoeder en een heattool. Dat wil ik zelf zeker ook nog eens gaan doen. Of maak er een kaart mee met de Triple Time Stamping Techniek. Ook dat wil ik snel nog eens doen.

Is vintage meer jouw stijl? Ook daar leent deze vinderstempel zich heel goed voor! 

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren. Wil je deze stempel ook hebben? Voor maar €17,95 is hij van jou! Stuur me een mailtje op stampinadventures @ outlook . com (zonder spaties) om hem te bestellen. 

6 opmerkingen:

Diny zei

Hoi Marlieke,

Ik had een heleboel van je gemist zag ik....maar wat hebben je kinderen ook goed hun best gedaan....prachtig hoor! En het bord voor de trouwdag van je zusje is heel erg goed gelukt. Wat leuk dat je dochter daar mee rond mocht lopen. Je stempelkaartjes zien er prachtig uit.....jij hebt echt niet stil gezeten!
Groetjes Diny

KarinsArtScrap zei

schitterende kaarten met een prachtige vlinder Marlieke.
Gr Karin

Gerrina zei

Wat een hoop inspiratie! Mooi vind ik vooral die met de regenboogkleuren, maar dat heeft iets te maken met het weer van vandaag :) Groetjes, Gerrina

Renate zei

Ohw, wauwie!!! Kijk al deze pracht en praal.
De Stamin' Write markers werken echt super. Ik heb ze zelf ook, maar eigenlijk doe ik er veel te weinig mee *bloos, bloos*

-xies- Renate.

Magali Meiresonne zei

Heel mooie kaarten zijn dit.
De stiften die je gebruikt voor deze, heb ik zelf niet, maar je krijgt er inderdaad een heel mooi resultaat mee. En heel leuk hoe je een randje langs de vlinder knipte. Is eens iets anders dan de standaardkaarten.
Groetjes, Magali.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Na het zien van deze post heb ik hem toch maar besteld, vooral omdat hij nog een jaartje blijft. en nu maar tijd zien te vinden voor mijn eerste creatie...