zaterdag 30 mei 2015

Project Life pagina Jordi

Zo nu en dan laat ik foto's wel eens heel groot afdrukken, bijvoorbeeld op A4 formaat. En vandaag wil ik jullie laten zien dat deze foto's zich heel goed lenen voor het gebruik op een pagina in een Project Life album, kijk maar:



Ik heb de foto in stukken gesneden in de maten van de vakjes van de Page Protectors.
De Project Life kaartjes aan de onderkant komen uit een set die helaas niet meer verkrijgbaar is (Little Moments), maar er zijn genoeg andere leuke sets met kaartjes verkrijgbaar!

Op het linker kaartje stempelde ik de naam van Jordi met letters uit de nieuwe set Layered Letters Alphabet. Mooi he?! Ik heb iets gesjoemeld met de kleur inkt; omdat ik niet de juiste kleur had die eigenlijk met de set Project Life kaartjes coördineert, ging ik op zoek naar een kleur die er toch bij paste. En ik kwam uit op een nieuwe kleur van de In Colors 2015 - 2017: Tip Top Taupe! Na het inkten van de letters, drukte ik ze eerst af op een kladblaadje zodat de ergste inkt eraf was. Vervolgens stempelde ik op het ProjectLife kaartje voor een iets zachtere uitstraling. De journaling schreef ik met een Stampin' Write Marker.

Om alles iets meer 1 geheel te laten worden, knipte ik het randje van een nieuwe ProjectLife kaartje uit en lijmde dit linksboven op de foto. 

Je ziet het; met enkele technieken en materialen heb je in een handomdraai een prachtige pagina voor in je Project Life Album gemaakt!

Challenge:
- Cards and Scrap

12 opmerkingen:

Maia zei

Jee ik ben ook al lang niet meer op je blog geweest.
Wat leuk die kaartjes die ik in je vorige post zag staan, zo vrolijk en leuk als cadeaukaart!
Mooie foto van Jordi en leuk verwerkt, weer eens wat anders.
Ik kan me voorstellen dat jij super trots op je dochter was toen je broer trouwde, daar zien we vast en zeker nog foto's van hier op het blog.
Ja, nog 7 weken, we gaan aftellen en er moet inderdaad nog veel gedaan worden in het laatste stuk schooljaar.
Ook al aan het stoeien met de nieuwe cao eisen, het word er allemaal niet echt vrolijker op ik hoor hier en daar stukken minder enthousiasme.
Succes jij ook met school maar nu even niet...fijne zondag!
Lieve groet Maia

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Johanna zei

Heel erg leuk gemaakt Marlieke!! Mooi he op A4 afdrukken zo gaaf om die kindjes zo lekker groot te scrappen :-)

Gina zei

Heel mooi geworden ! Prachtige foto van Jordi! Groetjes, Gina

Stempel er op los by Ilse zei

Super gedaan Marlieke, leuk hé, die PL ?
Liefs
Ilse

Diny zei

Wat een schattig manneke is het toch Marlieke....en wat heb je dit super leuk gedaan....prachtig!
Groetjes Diny

KarinsArtScrap zei

heel mooi Marlieke
Gr Karin

Gerrina zei

Heel gaaf om dat zo te doen! Fijne zondag verder!

Thamar, zei

hoi hoi

wat leuk een project life en nog een leuke ook. super dat je hebt meegedaan bij cards & scrap.
Groetjes Thamar

Klaske zei

Superleuk, Mooi om zo met de grote foto om te gaan! Leuk zo'n knisperboekje... Junior heeft de "Dag Dieren" variant, is ook met 14 maanden nog steeds favoriet.

Sarah zei

Heel tof gedaan ! Je plaatsje in de top 3 is dan ook heel verdiend ! Liefs ☆ Sarah ☆

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Zo gaaf gedaan! Wat een steengoed idee