zaterdag 20 juni 2015

Vrolijke verjaardagskaartjes

Stampin' Up! bestellen: 2 juli

Workshop Kaart maken met Scalloped Sluiting: 23 juni

Workshop Project Life: Datum in overleg

Echt...ik ben zo blij met de nieuwe Stampin' Up! catalogus! Er zijn genoeg mooie, vertrouwde producten meegegaan van de oude naar de nieuwe, en er zijn veel prachtige nieuwe producten bijgekomen.

Op onderstaande kaartjes combineerde ik de vertrouwde en populaire stempelset Perpetual Birthday Calendar met een nieuwe (hostess)set genaamd Happy Birthday Everyone / Er is er één jarig hoera, hoera.



Ik heb op beide kaartjes gebruik gemaakt van de ik denk inmiddels wel bekende post-it techniek. Daarmee creëer je op simpele wijze de leuke border rondom je kaart.



Het grote sentiment in het midden, is op beide kaarten uit dezelfde stempelset, maar op de bovenste kaart heb ik de Engelse set gebruikt en op de onderste kaart de Nederlandse set.

Op de bovenste kaart heb ik tevens nog een andere techniek toegepast, namelijk de afstempel-techniek. Ik heb slechts met 1 kleur gewerkt, maar door je stempel niet na iedere afdruk opnieuw in te inkten, ontstaan verschillende kleurnuances.

Natuurlijk kun je er ook voor kiezen de kaarten nog te matten op gekleurd cardstock. Daarmee krijgen ze iets meer 'body'. Ook dat wil ik jullie graag laten zien:



Wil jij ook eens een van deze technieken leren en / of met deze stempelsets werken? Neem vrijblijvend contact met me op voor een workshop.

5 opmerkingen:

Sarah zei

Heel eenvoudig , maar heel mooi !
Liefs ☆ Sarah ☆

Romy zei

Hele mooie kaartjes! Strak en stijlvol!

Gina zei

Hele leuke kaartjes Marlieke! Groetjes, Gina

Gerrina zei

Ik zag ze al op FB langskomen...Ze zijn mooi! Zo effectief strak! Fijne zondag verder!

Klaske zei

ooh, gaaf! eenvoudig, maar prachtig!