dinsdag 3 mei 2022

Nieuwe InColors 2022 - 2024

Goedemiddag! Het is wat stil op mijn creatieve socials hè? Hopelijk komt daar snel weer verandering in. Vorige week maakte en verstuurde ik enkele van deze kaartjes van 3" x 3". Ik gebruikte de nieuwe InColors (inkt en papier) van Stampin' Up! die vanaf vandaag verkrijgbaar zijn. Ook gebruikte ik op dit kaartje de nieuwe Stylish Shapes Dies. Deze zijn echt te gek en verwacht ik heel veel te gaan gebruiken! De tekst komt uit de stempelset Natuurlijk voor altijd en de bloemetjes en dots komen uit de set Geluksbrengertjes. Ik werkte de kaartjes af met enkele zilverkleurige Rhinestones. 




Overzicht gebruikte materialen, alles van Stampin' Up!:
♡ Stylish Shapes Dies
♡ 2022-2024 InColor DSP
♡ 2022-2024 InColor Inkt
♡ Geluksbrengertjes stempelset
♡ Natuurlijk voor Altijd stempels

#stampinadventures #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #simplestamping #cleanandsimplecards #3x3cards #stylishshapesdies #20222024InColors #geluksbrengertjes #SUgeluksbrengertjes #natuurlijkvooraltijd #sunatuurlijkvooraltijd #cardmaking #kaartenmaken #kartenbasteln #orchidoasis #parakeetparty #tahitiantide #sweetsorbet #starrysky #stempelen #annualcatalogue20222023 

Geen opmerkingen: