zondag 8 mei 2022

Shake Shake: shaker-cadeaukaart

Vandaag is het moederdag. Ik bracht een bezoekje aan mijn moeder en nam deze zelfgemaakte tegoedbon voor haar mee. (Klik eventueel op de foto's voor een vergroting)






Voor deze tegoedbon in shakercardmodel heb ik gebruik gemaakt van het Abstract Beauty dsp uit de huidige Mini Catalogus van Stampin' Up!. Daarbij heb ik een nieuwe stempelset uit de nieuwste jaarcatalogus gebruikt, namelijk Alphabest; een leuke alfabetset met veel mogelijkheden. Als shakermateriaal gebruikte ik de Effervescent Elements van SU.
Compleet overzicht van gebruikte materialen, alles van Stampin' Up!:
♡ Abstract Beauty DSP
♡ Rectangle Stitched Framelits
♡ Alphabest stempelset
♡ Balmy Blue inkt
♡ Stitched Greenery Die
♡ Stylish Shapes Dies
♡ Effervescent Elements
♡ Foam Adhesive Strips

Hieronder nog een kort filmpje van de kaart in werking:



Geen opmerkingen: