vrijdag 19 februari 2010

SCCB #4

Op Scr@pCardsChallengeBlog stond een sketch om een kaart mee te maken. Mijn resultaat (beetje schuin op de foto, maar ja): i.p.v. een rondje op het papier, heb ik een rondje uit het papier gesneden. Zo ontstaat een doorkijkje naar de binnenkant. Materialen: - cardstock in zandkleur en bruin - dessinpapier uit een paperpad van Basic Grey - nestabilities circles - apron lace borderpons van Fiskars - clearstamp uil - copic markers E31, E37, E51, E57, RV21, Rv10, Y21 - paperglaze

7 opmerkingen:

Marley zei

Prachtig kaartje Marlieke, mooi papier heb je gebruikt! xMarley

Unknown zei

hihihi is ook echt een eigenwijze uil scheef op de foto.Je kaart is weer heel mooi geworden.
gr,Lean.

Romy zei

Prachtig elegant kaartje, Marlieke! De uil kijkt de jarige heel wijs aan:)

Odetta zei

Wat een hippe kaart, wie wil er nu niet 30 worden!!! Als was het maar voor de kaart :)

Debbie zei

heel mooi kaartje heb je gemaakt en mooi papier he is dat van Basic Grey

en over de taarten heb gewoon de stoute schoenen aangedaan en ben een workshop gaan volgen en heb gelijk de smaak te pakken hihihihi morgen komt er weer een taart op het blog te staan, en mijn dochter van 6 was ook heerlijk bezig ermee

groetjes Debbie

Lischa zei

ook een leuk kaartje en wat een lief uiltje

groetjes jolanda

Lischa zei

Hartstikke leuk dit kaartje
Ik wil deze stiften ook wel hebben,jammer genoeg zijn ze erg duur om er ineens veel aan te schaffen,ik vind het moeilijk om een keuze te maken met welke kleuren ik kan gaan starten als beginner zijnde van stempels in kleuren,heb jij een aanrader voor mij?
Ik vind het ook erg handig dat je bij je kaartje de beschrijving van de kleurnummers hebt gezet.

groetjes jolanda